Måste berätta om en mycket märklig grej.
I februari i år åkte jag till Australien och backpackade + Thailand i 3 ½ månad. Varmt var det nästan hela tiden, men mindre varmt i Australien ca 15-20 grader och i Thailand ca 30-35 grader. När jag först kom till Australien hade jag ett hel**te att anpassa mig till vädret. Uretriten var extremt jobbig. Men jag höll ut i en vecka så blev allt mycket mycket bättre än jag haft det på länge (vart en jobbig vinter). Sen resten av tiden i Australien glömde jag nästan bort att uretriten. Sen åkte jag till Thailand där det blev mycket värre igen men efter några dagar kändes det som om kroppen anpassat sig igen och det blev lika bra igen. Kändes som om kroppen bara behövde anpassa sig till det varma vädret sen var det toppen. Använde inga mediciner eller liknande heller.
Sen när jag kom hem till Sverige igen (dock var det ju sommar) så tog det en vecka sen mår jag lika bra igen. Har knappt haft ont sen jag kom hem och det var liksom i mitten på juni. Snacka om att allt har blivit tusen ggr bättre sen jag varit iväg i VÄRMEN i 3 ½ månad (peppar,peppar). Tror starkt på teorin om att värme hjälper.
Så boka direkt en låång varm resa